Què han de fer els veïns que tinguin problemes amb la recepció de la TDT?

Dissabte, 29 de juliol de 2017 a les 14:33

Us recordem que els serveis mòbils de nova generació sobre la banda de freqüències de 800MHz han arribat a Sant Julià. Això millora la cobertura mòbil. Tot i així, l'Ajuntament és coneixedor que alguns veïns tenen problemes tècnics en la recepció de la TDT a casa seva. En aquest cas, només fins el 31 d'agost Llega 800 gestionarà gratuïtament per tots els usuaris les incidències en la recepció de la senyal TDT causada per l'activació de la tecnologia 4G.

Si teniu problemes amb la recepció de la senyal de TDT i que siguin causats per l'arribada del 4G, contacteu amb el telèfon 900 833 999, al correu electrònic ayuda@llega800.es o bé amb la web www.llega800.es . En aquest telèfon estan obligats a resoldre el problema de forma gratuïta. També teniu la possibilitat de contactar amb el vostre instal·lador d'antena.

La nova tecnologia 4G, anteriorment utilitzada per la televisió digital terrestre, permet oferir millors prestacions oferint millor cobertura en espais interiors i una major extensió de cobertura. Aquestes xarxes 4G arriben per millorar la velocitat de connexió a Internet, serveis de televisió sota demanda, descàrregues de música així com nous serveis que veuran la llum en els anys vinents per aprofitar l’ample de banda de la tecnologia 4G.

La prestació d’aquests serveis pels mòbils pot comportar però, que puguin aparèixer determinades afectacions en la recepció del senyal de la TDT, dels usuaris. Per això el Ministeri d’Indústria ha habilitat un telèfon gratuït perquè en cas de produir-se afectacions als usuaris de la TDT, puguin resoldre-ho de forma gratuïta. És el 900 833 999 o bé la web www.llega800.es. Teòricament, els ciutadans que resideixen en zones de major afectació, rebran una carta al seu domicili on se’ls informarà que a partir d’aquest moment poden sol·licitar l’adaptació de l’antena del seu edifici per evitar les afectacions.

Per això, si resideixen en un edifici col·lectiu, caldrà que el president de la comunitat de propietaris contacti amb el telèfon abans esmentat, o bé si viuen en una habitatge individual, caldrà que ells mateixos contactin amb el telèfon d’atenció a l’usuari gratuït, sempre que detectin problemes en la recepció de la TDT.

Darrera actualització: 03.08.2017 | 14:06