L'Ajuntament incorpora el tràmit de 'Sol·licitud d'accés a la informació pública'

Divendres, 28 d'agost de 2015 a les 08:30

A partir d’aquesta setmana l’Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta ofereix un nou tràmit telemàtic a la pàgina web municipal: la sol·licitud d’accés a la informació pública. Per realitzar aquest tràmit electrònicament cal fer ús d’un certificat digital per identificar-se. 

Aquest s’ha creat per donar compliment a l’article 27 de la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern i està disponible a la pàgina web municipal. 

A més, a partir de l’aplicació de la citada llei, s’ha modificat el tràmit ja existent que recollia queixes i suggeriments, i a partir d’ara es podran presentar queixes, suggeriments i propostes

A grans trets, la llei de transparència regula i garanteix la transparència de l'activitat pública i el dret d'accés de la ciutadania a la informació i la documentació públiques. Podeu ampliar la informació aquí

Darrera actualització: 28.08.2015 | 08:38