Onaigua ha iniciat a l'abril la distribució de l'aigua a Sant Julià de Vilatorta

Dimarts, 5 d'abril de 2022 a les 08:55

A partir de l'1 d'abril ONAIGUA és la nova empresa pública del Consell Comarcal d’Osona que gestiona el servei d’abastament d’aigua i clavegueram a Sant Julià de Vilatorta i a cinc municipis més de la comarca.

Aquest nou model potencia les sinèrgies entre administracions i reivindica la gestió pública, eficient, mancomunada i més democràtica d’un servei bàsic com és l’aigua.

La posada en marxa d’Onaigua no suposarà grans canvis per a les persones usuàries. El servei se seguirà prestant amb les mateixes condicions, instal·lacions i qualitat, però sí que canviarà el format i l’emissor de les factures, així com també les vies de comunicació i l’atenció al client. Tal com ha explicat Joan Carles Rodríguez, “un dels reptes d’Onaigua és precisament esdevenir una empresa propera i oferir una atenció a la ciutadania de qualitat, en el servei d’atenció al client és on hi ha marge de millora”.

Tots els alcaldes i representants comarcals han posat en valor el fet que un servei tan essencial com l’aigua es pugui passar a gestionar amb criteris de servei públic.

L’empresa començarà d’entrada amb una plantilla de set treballadors (entre els quals hi ha la gerent, Maria Planells; dues administratives; i quatre operaris) i amb el suport de l’equip tècnic i de serveis del Consell Comarcal d’Osona. El Consell d’Administració d’Onaigua està presidit per Carles Banús (vicepresident primer del CCO) i compta amb representats de tots els partits polítics.

A partir del proper 1 d’abril de 2022, davant de qualsevol dubte, incidència o per realitzar qualsevol tràmit podeu utilitzar les següents vies de contacte amb ONAIGUA:

ONAIGUA, EPEL

www.onaigua.cat

Atenció presencial: dijous de 12 a 2 del migdia, a les oficines de l’Ajuntament (pl. de l’U d’Octubre, 1)

Tels. 93 883 41 34 

Avaries: 900 19 49 98

Per a la realització de gestions i tràmits, l’horari d’atenció telefònica serà de dilluns a divendres de 8h a 20h. En casos d’avaria o d’emergències el telèfon d’atenció estarà disponible les 24 hores del dia, 365 dies l’any.

Darrera actualització: 07.04.2022 | 11:21