Assemblea General de Set Fonts Energia

Dijous, 25 de juny de 2026

El passat dia 4 de juny es va celebrar a l’Aula de Cultura la preceptiva Assemblea General Ordinària, l'òrgan sobirà d'expressió de la voluntat social de la cooperativa vilatortina. Cal destacar la bona assistència de socis/es, així com la presència de 3 membres de l’equip de govern del Consistori: l’alcaldessa Marta Cornellas i els regidors/es Mia Molist i Gleva Juvanteny. 

Membres del Consell Rector van destacar la bona marxa de la cooperativa, destacant-ne 4 aspectes concrets:

· La injecció de kilowatts solars de les plaques dels vestidors del camp de futbol a les llars dels socis/es que ho van sol·licitar al seu dia. Kilowatts nets, renovables, fets a casa i a un preu just.

· El progressiu desenvolupament tècnic de la instal·lació de la Font d’en Titus, que serà la següent en subministrar energia solar a 7FE.

· Les importants subvencions Renovables Agenda 2030 aconseguides per l’Ajuntament, explicades per la Gleva Juvanteny, que suposaran per al municipi un gran salt endavant en la generació d’energia solar i en el seu emmagatzemament.

· La instal·lació al Polígon d’un carregador per a vehicles elèctrics amb tecnologia de càrrega ràpida, un equipament amb què Set Fonts Energia ha volgut cobrir la insuficient oferta d’aquest servei al municipi.

Seguidament, es van presentar i aprovar els Comptes Anuals 2025 i el Pla d’actuació 2025-2026, així com diversos documents corporatius per al bon govern ètic de la cooperativa.

En l’apartat de Comunicació es van ressaltar tots els treballs de publicitat, promoció i imatge corporativa realitzats, destacant-ne el nou web que ben pròximament s’activarà.

Finalment, en el torn obert de paraula, es van comentar diversos temes amb els socis/es i es va respondre a demandes d’informació, donant-se després per tancada l’Assemblea.

Darrera actualització: 25.06.2026 | 11:28