Resum del ple de 22 d'abril de 2024

Dijous, 25 d'abril de 2024 a les 10:15

El passat 22 d’abril a les 7 de la tarda, es va celebrar un ple ordinari on es van tractar els assumptes indicats a continuació. 

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior. 

2.- Modificació del règim de dedicació d’alcaldia. Donat que la dedicació de l’Alcaldessa és molt més àmplia que l’inicialment prevista de 30 hores i que atesa la realitat de la dedicació correspondria aplicar una jornada a temps complet , conseqüentment, cal actualitzar la seva dedicació a jornada completa i, per tant, amb dedicació exclusiva. Es mantindrà la mateixa retribució.

3.- Licitació de la concessió del bar-restaurant del casal d'avis. Es va acordar aprovar l’expedient de licitació i els corresponents plecs de clàusules administratives particulars i de prescripcions tècniques del contracte de concessió de la gestió del servei de bar-restaurant del casal d’avis de Sant Julià de Vilatorta i l’obertura del procediment d’adjudicació.

4.- Renovació de l'adhesió a la central de compres de la Generalitat de Catalunya. Es va aprovar el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta i la Comissió Central de Subministraments en què s’estableixen les condicions de participació en el sistema central d’adquisicions de béns i serveis de la Generalitat de Catalunya.

5.- Donar compte de la liquidació del pressupost de l'exercici 2023. Es va aprovar la liquidació del pressupost de l’exercici 2023, previ informe de secretaria-intervenció, i amb el següent contingut: drets pendents de cobrament i obligacions pendents de pagament a 31 de desembre, el resultat pressupostari, els romanents de crèdit i el romanent de tresoreria.

6.- Informe d'execució pressupostària 1r. trimestre de 2024.  Es va aprovar el calendari i pressupost de tresoreria,  el deute viu i previsió de venciment del deute, el perfil del venciment del deute en els propers 10 anys l’informe del nivell del deute viu al final del període.

7.- Informe sobre el període mig de pagament del 1r. trimestre de 2024. S’informa al Ple de la Corporació, que a data 31 de març de 2024, l’Ajuntament havia abonat les obligacions reconegudes en el termini establert a l’esmentada Llei, a excepció d’aquelles obligacions reconegudes que el creditor carrega en compte i que no ho ha fet en l’esmentat termini, per import de 355,39 €. Així mateix s’informa que a data 31 de març de 2024 hi ha un import de 212.043,34 € corresponents a 10 factures a les qual no s’ha donat la conformitat

8.- Resolucions d'alcaldia, relació 2/20224 9. S’aproven els decrets de l’alcaldia dictats des de la darrera sessió plenària ordinària de 5 de febrer de 2024.

9.- Precs i preguntes

Es van aprovar per unanimitat tots els punts de l’ordre del dia.

Podeu consultar el detall i ampliar la informació en l’acta del ple que properament trobareu en l’apartat d’actes i ordres del dia. També podeu recuperar el ple sencer en el nostre canal de youtube.

Darrera actualització: 25.04.2024 | 15:37