PARLEM TOT PASSEJANT – Barri de la Pleuna
Dilluns, 29 de juny de 2026 de 19:00h a 21:00h
Continuem el cicle de passejades pels diferents barris del municipi per conversar amb els veïns i veïnes, compartir inquietuds i recollir propostes tot passejant.
El pròxim dilluns 29 de juny, a les 19 h, l’alcaldessa i alguns regidors sortiran a caminar pel barri de la Pleuna en una nova trobada del Parlem tot passejant.
Una oportunitat per parlar de tu a tu, detectar millores i imaginar plegats un poble més còmode i agradable.
📍 Punt de trobada: Parada d'autobús de la Pleuna
Vine, participa i fes sentir la teva veu!
Us hi esperem!