Com fer una reclamació a les companyies de telefonia mòbil per els problemes de cobertura

Dimarts, 16 de setembre de 2014 a les 09:17

Com fer una reclamació a movistar per els problemes de cobertura: 

1.- Fer una reclamació per cada numero de telèfon afectat a: https://www.movistar.es/particulares/atencion-cliente/telefonia-movil/resolucion-de-problemas/Reclamacion_Movil/?bys=Catalonia En unes hores rebreu un correu electrònic amb un número de seguiment de la incidència. Si ho voleu fer per telèfon podeu trucar al 1004 i demanar el número d'incidència.

 2.- Si la incidència no ha quedat resolta podeu accedir al web de l'oficina del consumidor: http://sic.gencat.cat/sicweb/AppJava/formulariReclamaWeb.do Allí s'ha d'omplir el formulari i afegir les dades que demana com el número de la gestió i quan es va fer la gestió, també s'ha d'especificar els dies que no heu tingut servei. 

Com fer una reclamació a orange per els problemes de cobertura: 

1.- Fer una reclamació per cada número de telèfon afectat a: www.orange.es entrant a l'àrea d'usuaris i seguint "contactar amb Orange", o bé trucant al 1471, o directament a la botiga Orange. Si ho feu a través del web cal enviar un missatge reclamant per les fallades de cobertura i demanant quan les resoldrien, i en poc més de 24 hores tindreu la resposta.

 2.- Si la incidència no ha quedat resolta podeu accedir al web de l'oficina del consumidor: http://sic.gencat.cat/sicweb/AppJava/formulariReclamaWeb.do Allí s'ha d'omplir el formulari i afegir les dades que demana com el numero de la gestió i quan es va fer la gestió, també s'ha d'especificar els dies que no heu tingut servei.

Darrera actualització: 05.08.2015 | 14:29