Suma't a la campanya solidària: Posem-li pebrots al càncer

Divendres, 28 de febrer de 2020 a les 08:30

Un any més, des de la Federació Catalana d’Entitats contra el Càncer (FECEC) impulsen la campanya solidària ‘Posem-li pebrots al càncer’ i per això fan una crida de voluntaris pels dies 6 i 7 de març. per ajudar en el desenvolupament de la campanya en 469 dels establiments que Condis té a Catalunya. Les aportacions recollides es destinaran íntegrament a programes de suport i atenció als malalts oncològics i les seves famílies.

 L’objectiu d’aquesta campanya és fomentar la solidaritat amb les persones que pateixen la malaltia i difondre la tasca d’acompanyament que realitzen les entitats de la FECEC.

La campanya de la FECEC arriba als supermercats Condis on es distribueixen bosses de pebrots entre els clients de la cadena a un preu simbòlic d’un euro i mig. Aquí teniu el llistat d’establiments Condis on es vendran les bosses de pebrots.

Una de les claus d’èxit de la campanya és la participació dels més de 500 voluntaris que oferiran una bossa amb dos pebrots, un de verd i un de vermell -aportats per la companyia Agroponiente- a canvi d’un preu simbòlic d’1,5 euros. 

El voluntariat que col·labora en la iniciativa prové de les pròpies entitats, així com d’una important crida a la que s’han afegit diferents, institucions i empreses: La Caixa, Kern Pharma, SAGE, Universitat de Barcelona, entre d’altres. 

En paral·lel, cal afegir que Condis també fomenta la solidaritat entre el seu personal i col·laboradors, que hi participen des dels punt de venda i des de la plataforma central. Per tal que la campanya arribi als 469 supermercats que Condis té distribuïts per Catalunya, la FECEC fa una crida al voluntariat. Es tracta que les persones voluntàries ajudin a vendre les bosses de pebrots i informin als clients sobre els objectius de la campanya. 

Condisline.com també oferirà pebrots solidaris Els usuaris del súper online “Condisline.com” podran adquirir la seva bossa de pebrots solidaris durant els dies 2 i 3 de febrer. Com a anteriors edicions, està previst que la campanya tingui una important difusió a les xarxes socials. D’aquesta forma, els ciutadans estan convidats a pujar les seves fotografies amb la bossa de pebrots tant al Facebook com al Twitter de la FECEC i de Condis (@condislife), amb els hasthtags #pebrotscancer i #sumaT, així com a l’Instagram de Condislife i de la FECEC.

La campanya d’enguany ha estat apadrinada per la periodista Xantal Llavina, l’actor i presentador Quim Masferrer, l’investigador Manel Esteller, director del programa d’Epigenètica i Biologia del Càncer de l’Institut d’Investigacions Biomèdiques de Bellvitge (IDIBELL), el Dr. Germà Lluch, Director de Coneixement i Recerca de l’Institut Català d’Oncologia, els actors Francesc Orella, Candela Anton i Pau Poch, protagonistes de la sèrie “Merlí”, el també actor Abel Folk i pel xef Sergi Cócera.

Darrera actualització: 05.03.2020 | 13:06