Oferta de feina per treballar al servei de correus del poble
L’oficina de correus de Sant Julià de Vilatorta necessita contractar una persona per fer el servei de correus al municipi durant els mesos d’agost i setembre. Tot i que correus ha comunicat que ja han sortit candidats, les persones que ho desitgin poden igualment presentar el currículum a les oficines de l’Ajuntament abans del dimecres 8 d’agost. Consulteu els requisits que es demanen en aquesta notícia.
Els requisits són:
- Estar apuntat a l’atur i tenir el document DARDO
- Ser major d’edat
- Estar en possessió del certificat d’ESO o d’estudis bàsics
- Tenir el carnet B1 (de cotxe) amb un mínim de 3 anys d’antiguitat. En cas de tenir una antiguitat menor s’acceptarà la presentació del carnet B1 i A1 (motos de 125c.c.)
Per poder tramitar la contractació la persona seleccionada haurà de tenir apunt la següent documentació:
- Original i còpia del DNI/NIF
- Document DARDO conforme s’està en situació d’atur
- Original i copia del títol d’estudis assolit
- Original i còpia de la cartilla de la Seguretat Social
- Original i còpia del carnet de conduir B1 i A1 en cas de no tenir un mínim de tres anys d’experiència amb l’anterior.
- Número del compte corren amb codi IBAN
- Certificat mèdic de ser una persona apte per poder exercir les funcions de gestió i distribució del correu del municipi de Sant Julià de Vilatorta.