Comunicat en motiu de la mort del Sr. Jordi Ballbé i Sans, president de la Fundació Puig i Cunyer

Dijous, 15 de juny de 2023 a les 10:00

L’Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta es vol afegir a les mostres de condol per la mort de Jordi Ballbé i Sans, empresari i actual president de la Fundació Puig i Cunyer.

Jordi Ballbé i Sans era un empresari fet a ell mateix. Va iniciar la seva carrera professional en una botiga de bricolatge regentada per la seva família. Persona inquieta, inconformista i polifacètica, va explorar diversos camps empresarials on va adquirir experiències professionals i personals, que van contribuir decisivament en el desenvolupament d’una personalitat oberta i generosa.

En el vessant social, Jordi Ballbé va destacar com a col·laborador habitual del Club Esportiu Junior de Sant Cugat del Vallès, on va arribar de la mà de les seves filles. Des de fa un any, exercia de president de la Fundació Puig i Cunyer, un projecte que va encarar amb una il·lusió especial, ja que se sentia útil, ajudant a mantenir la funció educativa i social d’una escola centenària com la del nostre poble.

Els que el coneixien el defineixen com una persona positiva i generosa, la mateixa generositat que el va portar a agafar les regnes de la Fundació Puig i Cunyer i fer viable la continuïtat de l’escola El Roser. A Sant Julià de Vilatorta el recordarem com una persona oberta i propera que ha deixat empremta en tots aquells que hem tingut la sort de poder compartir alguna estona amb ell.

Descansi en pau.

Darrera actualització: 15.06.2023 | 12:41