L’Espai Familiar de Primera Infància i el SIS celebren la cloenda del curs amb una jornada de convivència
L’Espai Familiar de Primera Infància i el SIS (Servei d’Intervenció Socioeducativa) van celebrar, el passat dilluns dia 8 de juny una trobada conjunta de final de curs que ha reunit infants, joves i famílies participants dels dos serveis.
La jornada ha inclòs un taller de ludificació i un berenar compartit, en un ambient distès que ha afavorit la convivència, el joc i la relació entre les persones assistents. Aquesta activitat ha permès reforçar els vincles entre les famílies, els infants i els joves, alhora que ha esdevingut una oportunitat per compartir una estona amb l’equip professional que acompanya els serveis durant tot l’any.
L’acte ha servit per posar valor la tasca educativa i d’acompanyament que es desenvolupa des de l’Espai Familiar i el SIS, així com la importància de generar espais de participació i suport per a les famílies.
Amb la finalització del curs escolar, tots dos serveis continuaran actius durant el mes de juliol, oferint activitats i acompanyament adaptats a les necessitats dels infants, joves i famílies del municipi.