Presentació del llibre “Pallàs & Gamandé: Constructors Avantguardistes del segle XX”

Dimarts, 2 de desembre de 2025

L’Ajuntament participa en la presentació del llibre “Pallàs & Gamandé: Constructors Avantguardistes del segle XX” al COAC

Aquest dilluns 1 de desembre, el primer tinent d’alcalde i regidor de Cultura, Mia Molist, i Montse Piqué, regidora de l’Ajuntament durant el període 2017-2023 i col·laboradora en l’obra presentada, van assistir a la presentació del llibre “Pallàs & Gamandé: Constructors Avantguardistes del segle XX” a la seu de Barcelona del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC).

L’acte va comptar amb les intervencions de l’exalcalde de Barcelona, Xavier Trias, així com de Josep Munmany i Albert Ledesma, promotors del projecte editorial. Durant la sessió es va destacar la contribució de Pallàs & Gamandé en l’àmbit de la construcció i l’arquitectura del segle XX, així com el seu vincle amb el territori.

Atès l’interès especial que l’obra té per al nostre municipi, l’Ajuntament prepara una presentació oberta a la ciutadania, que tindrà lloc pròximament a la sala Francesc Orenes de la Biblioteca Municipal Anton Carrera. La data es comunicarà en els canals oficials municipals.

Darrera actualització: 2.12.2025 | 10:03