Visita d’obres a la Residència amb l’Associació “Tots per la Residència i les Persones Grans”

Dilluns, 22 de juny de 2026

Aquest matí, l'alcaldessa Marta Cornellas i el regidor d'Urbanisme Sergi Saiz, acompanyats per alguns membres de la junta de l'associació “Tots per la Residència i les Persones Grans”, han visitat la futura residència per a conèixer de primera mà l'evolució de les obres.

Durant la visita, han pogut comprovar que s'estan acabant els últims detalls.

Darrera actualització: 22.06.2026 | 16:02