Visita d’obres a la Residència

Divendres, 26 de juny de 2026

El dijous, 25 de juny, l’alcaldessa Marta Cornellas i el regidor d’Urbanisme Sergi Saiz, acompanyats del president de l’associació “Tots per la Residència i la Gent Gran” i d’alguns membres de l’oposició, van visitar la futura residència per veure com avancen les obres i com s’estan ultimant els darrers detalls del projecte.

La visita es va fer d’acord amb els protocols de seguretat de l’obra i amb un aforament limitat, tal com estableix la normativa vigent, per assegurar la protecció de tots els assistents.

Darrera actualització: 26.06.2026 | 11:14