Acabem el cicle Gaudí abans de l'estiu amb Los Destellos, una història que ens convida a viure i perdonar
El Cicle Gaudí torna a Sant Julià de Vilatorta i Vilalleons. Durant el juliol i agost no tenim Cicle Gaudí així que projectem l'última pel·lícula abans de l'estiu, Los Destellos. Aquest ha estat un any molt bonic i hem omplert el Saló Catalunya amb llàgrimes, somriures i històries conmovedores que ens conviden a reflexionar. Esperem retrobar-nos el setembre, com sempre, l'últim divendres del mes.
Organitzat per Les Romegueres i l'Ajuntament de Sant Julià de VV, el Cicle Gaudí ofereix al nostre poble el visionat de pel·lícules de producció catalana. Recordeu que també s'ofereix un servei de canguratge gratuït per a infants de 3 a 12 anys.
Divendres 27 de juny · LOS DESTELLOS
LLOC: Saló Catalunya de Sant Julià de Vilatorta
HORA: 19.30 h
PREU: 4,5 € (3 € entrada reduïda) / Invitacions als comerços del poble.
Direcció: Pilar Palomero
Guió: Pilar Palomero
Productora: Misent Producciones, MOD Producciones i Inicia Films
Estrena: 24 de setembre de 2024
Durada: 100 min.
Qualificació: No recomanada per a menors de 7 anys
Versió: Original en castellà
Intèrprets: Antonio de la Torre, Julián López, Marina Guerola, Patricia López Anaiz
SINOPSI:
La vida de la Isabel fa un inesperat gir el dia que la seva filla Madalen li demana que visiti regularment al Ramon, qui està malalt.
Després de quinze anys allunyada del seu exmarit, un home que veu com un desconegut tot i que van ser família durant anys, en la Isabel comencen a revifar-se ressentiments que creia superats. Tanmateix, en acompanyar al Ramon en el seu moment més vulnerable, la Isabel aconseguirà veure amb uns altres ulls el fracàs que van viure per centrar-se en el present de la seva pròpia vida.
PER SABER-NE MÉS:
Mira el tràiler fent clic aquí
Quin cost té:
4,5 € (3 € entrada reduïda) / Invitacions als comerços del poble.
Darrera actualització: 23.06.2025 | 08:17