Agenda. Diumenge, 25 de maig de 2025
Passejada literària / Ruta dels Molins
25/05/2025Caminada amb lectura de poemes. Ens trobarem a Les Set Fonts i caminarem per la Ruta del Molins tot badant. Us proposarem parar en unes ubicacions concretes on ens recitaran diferents poemes. Si us animeu, en podeu portar també i recitar amb nosaltres. Durant la caminada trobarem alguna sorpresa que ens han preparat l’alumnat de l’escola Bellpuig.
Vermut poètic: Terra Fèrtil
25/05/2025Poesia musicada amb la Marta Coll i en Xevi Ariza. A les Set Fonts hi trobarem la Marta que ens sorprendrà amb la seva veu i els seus poemes acompanyats de les melodies que en Xevi hi suma amb la guitarra elèctrica. Una simbiosi entre la força de la paraula i la màgia de la música. Muntarem una barra amb una proposta per fer el vermut mentre gaudim de l’espectacle.
Festa del soci del Casal d'Avis Font Noguera 2025
25/05/2025El diumenge 25 de maig el Casal d'Avis Font Noguera organitza la Festa del Soci 2025. Compra de tiquets fins el 20 de maig al despatx del Casal.
Eivissa, tresor pagès
25/05/2025Diumenge 25, de les 18 h a les 19:30 h, al Salo Catalunya, cinema documental musical amb Plataforma per la Llengua.