Tràmits i gestions
En el següent apartat trobareu els tràmits que podeu realitzar de forma telemàtica o presencial en aquest ajuntament. A través del filtre, podeu cercar el tema que us interessa per acotar la cerca.
Tots els tràmits electrònics ofertats es poden realitzar també presencialment. Trobareu la sol·licitud en versió imprimible dins la mateixa versió telemàtica, en cas que la volgueu portar a l'Oficina d'Atenció Ciutadana impresa i emplenada des de casa.
En cas de necessitar autenticació digital, us podeu donar d'alta a l'Idcat en el següent enllaç o dirigir-vos a l'Entitat de Registre més propera: Consell Comarcal d'Osona, àrea de Noves Tecnologies de l'edifici del Sucre de Vic. Per qualsevol dubte podeu posar-vos en contacte al telèfon amb els tècnics responsables al 93 883 41 22.
- Sol·licitud de subministrament d'aigua potable
ONAIGUA, EPEL
www.onaigua.cat
Atenció presencial: dijous de 12 a 2 del migdia, a les oficines de l’Ajuntament (pl. de l’U d’Octubre, 1)
Tels. 93 883 41 34 / 93 881 21 63
Per a la realització de gestions i tràmits, l’horari d’atenció telefònica serà de dilluns a divendres de 8h a 20h. En casos d’avaria o d’emergències el telèfon d’atenció estarà disponible les 24 hores del dia, 365 dies l’any.
- Sol·licitud de consulta de documents de l'Arxiu de Sant Julià de VilatortaTelemàticamentPresencialment
- Recollida d'andròmines i trastos vells
Podeu fer la vostra petició personalment o telefònicament. En principi els dies de recollida són el primer divendresi el tercer dimarts de cada mes. Cal reservar amb antelació.
TelefònicamentPresencialment - Ús d'equipaments municipals per a activitats culturals, esportives o de lleure.TelemàticamentPresencialment