Subministraments

ONAIGUA

El dia 1 d’abril de 2022 es produirà un canvi de gestor en el servei de subministrament d’aigua al municipi. A partir d’aquest moment, l’empresa ONAIGUA passarà a gestionar l’aigua en baixa a la nostra localitat.

ONAIGUA és una empresa pública de nova creació del Consell Comarcal d’Osona que realitzarà una gestió pública, mancomunada, eficient i més democràtica d’un servei bàsic com és l’aigua. Aquesta empresa pública va néixer a petició dels Ajuntaments de la comarca que reclamen que la gestió i el control de l’aigua es realitzi de forma pública i directa. Gràcies a l’esforç del Consell Comarcal d’Osona i dels Ajuntaments avui aquesta petició és ja una realitat. Després d’un llarg camí, finalment aquest mes d’abril ONAIGUA començarà a donar servei a sis municipis d’Osona.

La posada en marxa del nou gestor no suposarà cap canvi substancial per a les persones usuàries. El servei se seguirà prestant amb les mateixes condicions, instal·lacions i qualitat, però sí que canviarà el format i l’emissor de les factures, així com també les vies de comunicació i l’atenció al client.

A partir del proper 1 d’abril de 2022, davant de qualsevol dubte, incidència o per realitzar qualsevol tràmit podeu utilitzar les següents vies de contacte amb ONAIGUA:

ONAIGUA, EPEL

www.onaigua.cat

Atenció presencial: dijous de 12 a 2 del migdia, a les oficines de l’Ajuntament (pl. de l’U d’Octubre, 1)

Tels. 93 883 41 34 

Avaries: 900 19 49 98

Per a la realització de gestions i tràmits, l’horari d’atenció telefònica serà de dilluns a divendres de 8h a 20h. En casos d’avaria o d’emergències el telèfon d’atenció estarà disponible les 24 hores del dia, 365 dies l’any.

  • Sol·licitud de subministrament d'aigua potable

    ONAIGUA, EPEL

    www.onaigua.cat

    Atenció presencial: dijous de 12 a 2 del migdia, a les oficines de l’Ajuntament (pl. de l’U d’Octubre, 1)

    Tels. 93 883 41 34 / 93 881 21 63

    Per a la realització de gestions i tràmits, l’horari d’atenció telefònica serà de dilluns a divendres de 8h a 20h. En casos d’avaria o d’emergències el telèfon d’atenció estarà disponible les 24 hores del dia, 365 dies l’any.