Serveis
- Reserva d'equipaments municipals
L’Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta té a disposició de les entitats del poble els següents equipaments municipals per actes, assajos, reunions, exposicions, etc.: el Saló Catalunya, l’Aula de Cultura i la Sala de conferències del Pavelló municipal.
- Gimnàs Fitpauness
Fitpauness, és un gimnàs situat al pavelló Municipal de Sant Julià de Vilatorta, on s’hi ofereix la possibilitat de realitzar exercici físic, de forma adequada, controlada i assessorada per professionals del món de l’activitat física i de l’esport.
Al gimnàs Fitpauness treballem per oferir als usuaris un conjunt integral de serveis que els permetin gaudir d'una millor qualitat de vida. El nostre compromís de qualitat consisteix a oferir de forma constant la màxima qualitat de servei a preus competitius, ja que comptem amb les instal·lacions més avançades i amb un equip qualificat de professionals.
- Consultori local
Horari: Dilluns, dimarts i dijous de 8 a 15h, dimecres de 15.30 a 20h i divendres de 10.30 a 15h. Telèfon: 93 812 22 33
- Servei de vigilància municipal
El despatx dels servei de vigilància municipal es troba situat a l'edifici de l'Ajuntament, Plaça de l'U d'octubre, 1. Entrada pel carrer Sant Roc. El telèfon de contacte és el 665 76 77 93. El seu horari és de 8.30 a 20.30 en dies laborables i dissabtes de 10.30 a 20.30h. Horari modificable segons necessitats del servei.
- Llar d'infants Patuleia
La llar d'infants Patuleia està situada al carrer Montseny, 27-29
Telèfon: 93 888 83 31
Correu electrònic: a8060381@xtec.cat - Centre de Serveis - Espai Activa't (Centre de Dia)
El Centre de Serveis -Espai Activa’t (Centre de Dia)- és un servei assistencial municipal que ofereix en horari diürn una atenció integral i individualitzada per a persones grans amb l’objectiu de millorar o mantenir el grau d’autonomia, ajudant-la a gaudir del seu temps lliure i donar suport a la família o als seus cuidadors.
- Cartera de Serveis Socials de Sant Julià de Vilatorta
La Cartera de serveis socials determina el conjunt de prestacions de serveis, econòmiques i tecnològiques de la Xarxa de Serveis Socials d'Atenció Pública i és l'instrument que assegura l'accés a les prestacions garantides de la població que les necessita.
- Servei de subministrament d'aigua
ONAIGUA
El dia 1 d’abril de 2022 es va produir un canvi de gestor en el servei de subministrament d’aigua al municipi. A partir d’aquest moment, l’empresa ONAIGUA passarà a gestionar l’aigua en baixa a la nostra localitat.
ONAIGUA és una empresa pública de nova creació del Consell Comarcal d’Osona que realitzarà una gestió pública, mancomunada, eficient i més democràtica d’un servei bàsic com és l’aigua. Aquesta empresa pública va néixer a petició dels Ajuntaments de la comarca que reclamen que la gestió i el control de l’aigua es realitzi de forma pública i directa. Gràcies a l’esforç del Consell Comarcal d’Osona i dels Ajuntaments avui aquesta petició és ja una realitat. Després d’un llarg camí, finalment aquest mes d’abril ONAIGUA començarà a donar servei a sis municipis d’Osona.
- Servei de WiFi públic a Sant Julià de Vilatorta
Els següents equipaments i espais municipals disposen de wifi públic: el camp de futbol, el recinte poliesportiu, les piscines, l’skatepark, la plaça Major, la plaça de Catalunya, Vilalleons i una zona del parc de les Set Fonts.
- Padró
El Padró municipal d'habitants és el registre administratiu on consten els veïns d'un municipi i constitueix una prova de la seva residència. Cada ajuntament s'encarrega de la formació, la gestió i el manteniment del seu padró. Es tracta d'un registre de dades personals regulat per la Llei de bases de règim local i la Llei de protecció de dades.
Compromís de qualitat:
Quan hi ha una sol·licitud d'empadronament el ciutadans tenen el dret:
- A ser atesos amb celeritat i eficiència.
- A obtenir informació i orientació sobre els procediment que volen iniciar i la documentació requerida.
- A conèixer, en tot moment, l’estat de la tramitació dels seus procediment.
- A obtenir còpia segellada dels documents que presentin, aportant-la juntament
- amb els originals.
- A ser empadronats al municipi si presenten correctament tots els documents requerits.
- IdCAT
L’IdCAT és un identificador digital emès per l’Agència Catalana de Certificació - CATCert que assegura la integritat i confidencialitat de les transaccions electròniques garantint la identitat dels ciutadans i ciutadanes. L'Ajuntament de Sant Julià incrementa la seva oferta de tràmits telemàtics a la seva pàgina web, alguns dels quals necessiten acreditar-se amb l'IdCat.
- Servei Local d’Ocupació
El Servei Local d’Ocupació és un servei públic gratuït que t’ofereix suport i assessorament per aconseguir un lloc de treball.
Per beneficiar-te dels serveis, només cal que t’informis al Servei Local d’Ocupació de l’Ajuntament de Vic. A partir d’aquest moment et donaran dia i hora per fer una entrevista ocupacional i se t’assignarà un/a orientador/a laboral que et prestarà un suport especialitzat i una atenció individualitzada.
- Recollida de residus
El sistema porta a porta ja funciona plenament integrat al municipi i l'evolució és molt satisfactòria. Encoratgem a tothom a seguir aquesta evolució tan positiva. Recordeu que per qualsevol dubte sobre el funcionament del sistema us podeu adreçar a l'Ajuntament, a al regidora de Medi Ambient, Gleva Juvanteny, que us atendrà telefònicament o presencialment.
- Servei d'arxiu municipal
El Servei d’Arxiu Municipal de Sant Julià de Vilatorta és el servei de l’Ajuntament destinat a l’organització, classificació, conservació i difusió del patrimoni documental local, tant pels usuaris interns com als externs.
- Biblioteca municipal Anton Carrera
La biblioteca Anton Carrera de Sant Julià de Vilatorta és de titularitat municipal, forma part de la Xarxa de Biblioteques Municipals -XBM- (bibliotecavirtual.diba.cat) i funciona a través d’un conveni entre la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta.
- Piscina municipal
El dissabte 22 de juny la piscina municipal obrirà les seves portes per refrescar-nos durant l'estiu! Ja podeu fer el vostre abonament a partir del divendres 14 de juny. Per fer-lo s'haurà de dur el DNI i el carnet de família nombrosa o de diversitat funcional. La foto es farà presencialment a cada titular del carnet. Només es podrà pagar amb targeta. Els horaris per fer els abonaments seran els dimarts i dijous de 17 a 19 hores i els divendres i dissabtes de 10 a 13 hores al punt d'informació de ca l’Anglada (plaça Major, 7).Té wifi públic.