Ruta guiada de l'Aeròdrom
El proper diumenge 22 de febrer hi haurà la sortida a 2/4 de 10 del matí, des del centre d'informació del parc de les Set Fonts. La Ruta de l'Aeròdrom Vilatorta està formada per les restes de l'antic camp d'aviació, amb un total de 13 refugis, un hangar i un polvorí. Una ruta molt interessant que no us podeu perdre.
Sessió informativa sobre facturació electrònica
Per donar compliment a la llei d'impuls de la facturació electrònica, a partir del 15 de gener de 2015 les empreses proveïdores de l'Administració Pública han d'adoptar el format e-Factura per emetre factures electròniques i utilitzar els serveis telemàtics per presentar-les.
Reunió del Govern municipal amb el barri del Perer
Avui dijous 5 de febrer, a les 8 del vespre a l'Aula de Cultura, tindrà lloc una reunió de l'equip de govern amb els veïns del barri del Perer i carrers propers. El motiu de la reunió és explicar els canvis en matèria de mobilitat i de subministrament de serveis que es volen establir a la zona. La reunió és oberta a tothom.
Partits del proper cap de setmana de febrer del C.F. Sant Julià
Consulteu els partits que es podran veure a Sant Julià durant aquest cap de setmana.
Acte de presentació del nou escut heràldic de Sant Julià de Vilatorta
El diumenge 15 de febrer de 2015, a 3/4 d'1 del migdia, al Saló Catalunya, convidem a tots els vilatortins a la sessió informativa del nou escut heràldic de Sant Julià de Vilatorta que anirà a càrrec de senyor Armand de Fluvià i Escorsa.
Els secrets de la petita economia i la seva lletra menuda
Avui dijous 19 de febrer, a 2/4 de 4 de la tarda, al casal d'avis Font Noguera tindrà lloc la xerrada: "Els secrets de la petita economia i la seva lletra menuda", a càrrec de Jaume Aromí i Codinachs, director d'oficina bancària. Us hi esperem!!!
Presentació del llibre "Una hisenda a la catalana"
La delegació d'Osona de la Cambra de Comerç organitza la presentació del llibre, una hisenda a la catalana, a càrrec del Sr. Joan Iglesias, assessor del President de la Generalitat de Catalunya i director del Programa per la definició d'un nou model d'Administració Tributària de Catalunya.
Partits del proper cap de setmana de febrer
Ple de l'Ajuntament previst pel proper dimecres
El proper dimecres dia 25 de febrer, a 2/4 de 10, està previst que tindrà lloc sessió ordinària del Ple de l’Ajuntament.
Xerrada informativa sobre Novetats Fiscals, comptables i laborals per a clubs esportius (i entitats sense ànim de lucre)
Avui dijous 26 de febrer a les 19:30h la Fundació Mil·lenari organitza una xerrada gratuïta per informar les novetats fiscals que afecten els clubs esportius i entitats sense ànim de lucre en general.
Acte de presentació de l'Assemblea General Ordinària del Cors de Clavé a Sant Julià de Vilatorta
En motiu dels 425 anys de les Caramelles del Roser, la Federació de Cors de Clavé convoca la Assemblea General a Sant Julià de Vilatorta amb un programa d'actes oberts a les entitats del poble i al públic en general. A 2/4 d'1 del migdia. es farà la presentació dels Goigs del Roser, de Sant Julià de Vilatorta, a càrrec de Santi Riera, President de les Caramelles del Roser. Seguidament hi haurà la presentació de Caramelles 2.0 a càrrec de Martí Ferrer, President del Moviment Coral Català i clourà l'acte la presentació del Goigs dels Ous a càrrec de Germinal Monge, President de la Federació de Cors de Clavé de Catalunya Nord.
Sessió informativa: Com afecta la nova llei fiscal a les entitats.
A 2/4 de 4 de la tarda, al Saló Catalunya, es farà la sessió informativa: Com afecta la nova Llei fiscal a les entitats. A càrrec d'Oriol Cendra, tècnic de la Direcció General de Cultura Popular i Roger Santiago, tècnic de gestió de fundacions i Associacions, S.L. L'acte està obert a les entitats del poble i al públic en general.
Concert del Cor Jove de l'Espiga XXI, de Cubelles
La Federació de Cors de Clavé i l'Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta convida a tothom a l'acte de cloenda és un Concert del Cor Jove de l'Espiga XXI, de Cubelles.
Jornada de portes obertes a l'Escola Bellpuig
El proper dissabte 28 de febrer a partir de les 11 del matí l'Escola Bellpuig obre les portes per tothom qui vulgui visitar-la. D'11 a 12 del migdia hi haurà una xerrada informativa i seguidament es farà la visita per les instal·lacions del centre.
Oficina Mòbil d'Informació al Consumidor
Avui dijous 15 de setembre, de 12 a 1, podreu trobar l'Oficina mòbil d'informació al consumidor a la plaça de Catalunya. Allà atendran les consultes que hi vulgueu adreçar com a consumidors, per presentar queixes o reclamacions per serveis no efectuats.
Audició de sardanes d'hivern de l'Agrupació Sardanista
A les 5 de la tarda al pavelló esportiu municipal, amb la Cobla Ciutat de Girona. Entrada gratuïta.
Exposició de vestits de comunió i bateig. Terra de Tupinots.
Aquest dissabte 7 i diumenge 8 de març, Terra de Tupinots ens obsequia amb una nova exposició a l'Aula de Cultura. Una mostra de vestits de comunió i bateig. Una mostra de com es vestia un esdeveniment familiar especial. Vestits per la nostàlgia.
Diumenge 8 de març de 2015, Audició de sardanes d’hivern de l’Agrupació Sardanista, a les 5 de la tarda al pavelló esportiu municipal, amb la Cobla Lluïsos de Taradell. Entrada gratuïta.
Audició de sardanes d'hivern de l'Agrupació Sardanista i Concurs de Colles Improvisades
Diumenge 15 de març de 2015, Audició de sardanes d’hivern de l’Agrupació Sardanista i Concurs de Colles Improvisades. A les 5 de la tarda al pavelló esportiu municipal, amb la Flama de Farners. Hi haurà coca, fuet i cava. Entrada gratuïta.
Diumenge 8 de març de 2015, Audició de sardanes d’hivern de l’Agrupació Sardanista. A les 5 de la tarda al pavelló esportiu municipal, amb la Cobla Lluïsos de Taradell. Entrada gratuïta.
Sor Lucia Caram presenta el seu nou llibre A Dios rogando
Abaraka Bake Sant Julià de Vilatorta – Jali organitza el proper divendres 6 de març una xerrada amb Sor Lucia Caram, monja dominica contemplativa, que presentarà el seu últim llibre "A Dios rogando". Els seus projectes, les seves idees i els seus dots comunicatius l’han fet aparèixer en diversos mitjans de comunicació i esdevenir una persona molt popular. L'acte serà a dos quarts de nou del vespre, al Saló Catalunya de Sant Julià de Vilatorta.
Partits de l'últim cap de setmana de febrer del C.F. Sant Julià
Sessió informativa 1r d'ESO i preinscripcions a l'Institut de Calldetenes
Si et planteges estudiar a l'Institut de Calldetenes, vine a la xerrada que s'hi organitza avui. T'informaran de tot el que et cal saber sobre el centre i el procés de preinscripció.
Deixalleria mòbil
Si tens restes d’oli de cuinar, bombetes, piles, aparells electrònics petits, CD’s, i altres residus que no saps on llençar-los, porta’ls a la deixalleria demà divendres 12 al carrer Compositor Ramon Victori. Horari: De 10 a 14 i de 16 a 19 h.
Projecció del documental "Els records glaçats"
En motiu del Dia Internacional de les Dones, el proper dijous 12 de març, a 2/4 de 5 de la tarda, al Casal d'avis Font Noguera, l'Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta projectarà el documental "Els records glaçats", l'experiència de la Dra. Josefina Castellví a l'Antàrtida. Us hi esperem a tots!
Tipus Tots Notícies Agenda Categories Totes les categories Temàtiques Totes les temàtiques Medi Ambient Comerç Hisenda Educació Cultura Esdeveniments Comunicació Esports Entitats Voluntariat Cooperació Igualtat Turisme Benestar Social Joventut Salut TIC Urbanisme Obres i Via pública Patrimoni de Sant Julià de Vilatorta Sostenibilitat Seguretat Protecció civil Habitatge Activitat econòmica Vilalleons Any Mes Tots Gener Febrer Març Abril Maig Juny Juliol Agost Setembre Octubre Novembre Desembre Ordre El més antic El més nou Cercar