On menjar i dormir

Sant Julià de Vilatorta, destí del bon gust

El poble de Sant Julià de Vilatorta respira d’un entorn natural privilegiat al bell mig de la verdor ufana dels boscos de les Guilleries. Beu de les aigües regalades i generoses de les seves fonts i s’engalana amb bells edificis d’arquitectura modernista que li atorguen el segell senyorial de les antigues i sumptuoses viles d’estiueig. 

Antigament conegut també com a poble terrissaire, vetlla fidel per la custòdia de les seves tradicions més que centenàries i les difon als quatre vents amb els cants de goig i festius de les Caramelles del Roser. 

Sant Julià de Vilatorta mostra als seus visitants un gran ventall d’opcions i propostes i es deleix per complaure la seva estada amb nosaltres amb una experiència variada i satisfactòria que els animi a repetir-la una vegada i una altra. 

Ofereix també, allotjar-se còmodament en qualsevol dels seus hotels, hostals i cases rurals, compromesos amb el turisme sostenible, responsable amb l’entorn, que posen en valor el territori, el paisatge, la conservació del medi ambient i la gastronomia típica i tradicional que busca realçar els recursos propis de la zona. El seu tracte amable, sobretot familiar, i la plàcida tranquil·litat que exhalen els seus voltants contribuiran gratament al gaudi d’un repòs merescut o d’unes desitjades vacances. 

Els nostres restauradors aposten fermament per potenciar i recuperar els productes autòctons de quilòmetre zero que redescobreixin el nostre bagatge i cultura gastronòmica. Tenim destacats cuiners que la dinamitzen i promocionen amb la innovació i la creació de nous plats, sense renunciar a les arrels, a la base de la nostra cuina catalana molt rica en qualitat i en varietat i saludablement mediterrània. És per això que ens hem convertit en un referent gastronòmic a la comarca d’Osona. 

Consulta l'apartat allotjaments i restauració

Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta. Plaça de l'U d'Octubre, 1- 08504 Sant Julià de Vilatorta. Te: 93 812 21 79-www.vilatorta.cat – sjv.visita@vilatorta.cat

Com a allotjaments destacats podeu trobar:

Ca la Manyana conserva tot el caliu i l’encant de les antigues fondes de pobles catalans.

Mas Albereda és un d’aquells espais on deixar volar la imaginació i desconnectar de la rutina és fàcil.

Torre Martí. La família Morral ha transformat aquesta mansió d'estil riviera francesa en un íntim i acollidor hotel. La pau de la biblioteca, un menjador modernista, la decoració singular de les habitacions i la cuidada selecció gastronòmica desperten els sentits del viatger.

Agenda
  • Busca el teu tió. Activitat en família Busca el teu tió. Activitat en família 27-11-2023

    A les portes del Nadal ens hem adonat que ens falta una peça clau per aquestes dates tan assenyalades, el Tió. Els follets han desmuntat i escampat el Tió pel parc de les Set Fonts i la nostra missió serà trobar totes les parts per poder-lo construir i donar-li vida!  Vine dimecres 6 de desembre a l’escorxador, al parc de les Set Fonts, a partir de les 10 del matí, a passar un matí en família, on gaudirem petits i grans de la màgia del Nadal. L’activitat té un cost de 5 euros per Tió (a pagar abans de l'activitat amb efectiu o targeta) i cal haver fet inscripció prèvia mitjançant l’Infovilatorta app, a l'apartat esdeveniments.Tens temps fins el 30 de novembre. Si no heu tingut temps de fer l'inscripció podeu trucar a l'ajuntament i deixar les vostres dades.

  • Vine a fer de patge a la cavalcada de reis 2024 Vine a fer de patge a la cavalcada de reis 2024 27-11-2023

    Vols participar a la cavalcada de reis de l'Orient i fer de patge en la seva arribada la nit més màgica de l'any? Si tens més de 10 anys, apunta't a fer de patge! Busquem des de patges infantils fins a persones adultes per acompanyar a ses Majestats a la cavalcada. També gent per tocar timbals i tabals per acompanyar la comitiva de Reis. Inscripcions a l'Infovilatorta app fins el 20 de desembre. Tots els participants a la cavalcada esteu convidats a un berenar el 20 de gener.

  • Església de Vilalleons Visites del regidor de Vilalleons 07-12-2023

    El dijous dia 7 de desembre, coincidint amb el primer dijous de mes, el regidor de Vilalleons, el senyor Josep Maria Molist, serà a l'antic ajuntament per rebre les visites dels veïns de Vilalleons.

Festes, fires i activitats
Indrets d'interès
Notícies
  • foto dels jugadors del club
    04/12/2023
    Presentació dels equips del Club de futbol Sant Julià

    Aquest diumenge el C.F Sant Julià ha presentat els seus equips en una jornada de germanor.

  • 01 Des 2023 Moment en què els guardonats recullen el certificat Biosphere

    El Centre d'informació de Sant Julià recull la certificació Biosphere 2023

  • 29 Nov 2023 Busca el teu tió. Activitat en família

    Busca el teu tió. Activitat en família

  • 28 Nov 2023 Cartell 1er concurs Nadal als carrers

    1r concurs Nadal als carrers

  • 28 Nov 2023 Cartell de la campanya

    Inici de la campanya de Nadal del comerç local

  • 28 Nov 2023 Imatge de l'església de Vilalleons

    Visites del regidor de Vilalleons

  • 28 Nov 2023 Vine a fer de patge

    Vine a fer de patge a la cavalcada de reis 2024

  • 28 Nov 2023 cartell de l'assemblea i celebració Nadalenca

    Activitats de final d'any de l'Espai Activa't

  • 28 Nov 2023 Logotip de la Xarxa de parcs naturals

    Canvi de president al Consorci de l'Espai Natural

  • 25 Nov 2023 Imatges del 25N de 2023

    Dia internacional per l'erradicació de la violència vers les dones

  • 20 Nov 2023 Setmana de la ciència 2023

    Molta participació a la setmana de la ciència de dissabte passat

  • 20 Nov 2023 imatge de la campanya

    Canvi de fase en motiu de la sequera

  • 17 Nov 2023 Taller de flors "KANZASHI"

    Taller de flors "KANZASHI"

Equipaments
Itineraris
Visita'ns
  • Sant Julià. Casa de Colònies

    Sant Julià Casa de Colònies

    04-03-2022
  • Can Cuca

    Bar "Can Cuka"

    26-10-2023
  • El Jepi

    Bar Jepi

    28-07-2022
  • Bar Núria

    Bar Núria

    26-10-2023
  • La terrassa de l'Escut

    Bar l'Escut

    04-03-2022
  • Bar-Restaurant La Nau

    Bar-Restaurant La Nau

    04-03-2022
  • Casal d'avis Bar-Restaurant Font Noguera

    Casal d'avis Bar-Restaurant Font Noguera

    04-03-2022
  • El Bosc del Quer

    El Bosc del Quer- Allotjament rural

    04-03-2022
  • El Mas de Vilalleons

    El Mas - Allotjament rural

    04-03-2022
  • Escloper

    Escloper Bed & Breakfast

    05-09-2023
  • Frankfurt

    Frankfurt Sant Julià

    04-03-2022
  • Ca la Manyana

    Hostal - Restaurant Ca la Manyana

    05-10-2023
  • Mas Albereda

    Hotel Mas Albereda

    04-03-2022
  • Hotel Torre Martí

    Hotel Torre Martí

    26-10-2023
  • Kebab

    Kebab Vilatorta

    12-05-2023
  • Les Branques

    Les Branques

    04-03-2022
  • Imatge del saló

    Lo Gallaret. Habitatge d'ús turístic.

    05-03-2018
  • Bar pavelló

    Pavelló Municipal Bar-Restaurant

    04-03-2022
  • Logotip

    Restaurant Sant Jordi

    26-10-2023
  • Restaurant Cal Teixidor

    Restaurant Cal Teixidor

    04-03-2022
  • Logotip del restaurant Els Lleons

    Restaurant Els Lleons

    04-03-2022
  • Restaurant La Pizza

    Restaurant La Pizza

    04-03-2022
  • Bar-Restaurant Les Set Fonts

    Restaurant Set Fonts

    04-03-2022
  • Restaurant Puig-l'agulla

    Restaurant de Puig-l'Agulla

    04-03-2022